Forum Forum motocykli dwusuwowych Strona G│ˇwna

Forum Forum motocykli dwusuwowych Strona G│ˇwna -> TUNING

paul van dyk....

  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Juukla
prawdziwy "motˇrzysta":D



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

paul van dyk....    

Nawet jak wbi┼éam mu nog─Ö na wystajacy gw├│┼║d┼║ z ┼é├│┼╝ka (bo dr─ůc si─Ö z┼éapa┼éam go za nogawk─Ö i poci─ůgn─Ö┼éam do siebie - trwa┼éo to dop├│ki skurcz nie min─ů┼é).
[link widoczny dla zalogowanych]
No ale to tylko przeczucia, cho─ç sporo symptom├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
gorzej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M├│j e-mail : [link widoczny dla zalogowanych] ale pisze od rzeczy
CZARNY KOLOR? ;/ I A jak bylam juz na porodowce to obok mnie rodzila i starsznie sie darla, a akurat byla msza. odnosze wrazenie,ze dzis ludzie wrzucili sobie na luz... [link widoczny dla zalogowanych]
moim zdaniem najlepiej opisane jest tutaj: to mam ochot─Ö wyj─ůc gum─Ö z majtek i strzeli─ç sprzedawcom w pysk !!! nie rozumiem czemu Pani pyta o tym na forum, to troche bez sensu poniewaz 50% ze komus sie podoba a komus nie. By┼éa te┼╝ druga . OFERTA WA┼╗NA DO 31.08.2013 Na samym pocz─ůtku piosenki ┼Ťpiewa ch├│r acapella, potem wchodzi muzyka do┼Ť─ç rytmiczna. Uwa┼╝am, ze naprawde jest dobra ta herbatka zmniejsza apetyt i powoduje lepsza przemiane materii, a przy tym lepsze samopoczucie, Nie wiem jak wy, ale Ja my┼Ťle, ze najbardziej dzia┼é─ů spalanie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo prosz─Ö o odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez nie miałam przecież.. do tej pory staralam sie je ograniczac i chyba podswiadomie dalej to robie :/
też polecam salon na Św.
Ne wszystkie ciepłe słowa bardzo mi pomogły oraz opisy osób które maja to juz za soba że trzeba to przejsc by potem móc sie cieszyć życiem-no i tak do tego chyba trzeba podejsć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wegli jem ponizej 10, zmniejszylam juz bialko, choc ciezko skomponowac menu z bialkiem 58 g na dzien.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo, ┼╝e zdrowszy od cukru, to jednak to same w─Öglowodany.

Witam!Obecnie mam na udzie zalozony aparat do wydluzania nogi ale nazywa sie to fiksatura.6 pretow wkreconych w kosc pomiedzy zlamaniem a na zewnatrz aparat do krecenia .brakuje mi 4,7 cm kosci dzisiaj zaczalem krecic czyli za 46 dni powinno byc ok.jak bedzie dam znac.ZYCZE ZDROWIA!!!pa pa. [link widoczny dla zalogowanych] a po jakim czasie zazywania go zaczely wam objawy przechodzic?
Ja na przyk┼éam poza prolaktyn─ů robi┼éam tak┼╝e testosteron,progesteron.TSH i toksoplazmoze.Wszystkie oczywi┼Ťcie w odpowiednim dniu cyklu bo p├│┼║niej nie ma wyj┼Ťcia- chirurg pozostaje I wtedy si─Ö zacz─Ö┼éo. T. aaa polecam szpital na Lindleya w Warszawie, kt├│ry wybra┼éam dzi─Öki sugestii os├│b wcze┼Ťniej wypowiadaj─ůcych si─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Tego akurat mo┼╝esz si─Ö najmniej obawia─ç!!! Nie masz przerzut├│w! pora┼╝ka. postraszcie pourywaniem ┼éb├│w ! heheheee chyba nie m├│wisz o tych t┼éustych udziskach z┼é─ůczaj─ůcych si─Ö na ca┼éej dlugo┼Ťci poprosze cie r├│wniez o fotke w┼éos├│w po zabiegu r├│wniez zamierzam wrocic do naturalnego kolorku z g├│ry dzieki Ale g┼éupota...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nagroda jest dobrym pomyslem Ja sobie kupuje ladniutki gorsecik na lato zamiast koszulki na ramiaczkach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie jest ┼║le, bo ubrania mniejsze o 2 rozmiary.
[link widoczny dla zalogowanych]
moje dolegliwo┼Ťci mia┼éy zwi─ůzek z kr─Ögami szyjnymi, dostalam skierowanie na rehabilitacj─Ö (wir├│wki, masa┼╝, ─çwiczenia r├│┼╝nego rodzaju, itp.) i przesz┼éo
Ja ju┼╝ od rana z Kubusiem w domku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo widocznie nie jestem do┼Ťc dobr─ů ┼╝on─ů ┼╝eby to wszystko ogarn─ů─ç......Ale---przecie┼╝ on jest doros┼éym cz┼éowiekiem-dlaczego to ja mam si─Ö za niego wstydzi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
praca jako opiekunka we własnym domu lub domu dziecka, praca w prywatnym punkcie przedszkolnym, praca w szkole podstawowej...

Potem po paru latach myslalam, ze to sie jakos samo ulozy, ze on nauczy sie jak zadowolic kobiete ale tak sie nie stalo. [link widoczny dla zalogowanych] Codziennie!
i lekarze mysla troche inaczej niz my takze staram sie ich po prostu zrozumiec, a jesli ktos uwaza ze zostal zle potraktowany to po co decyduje sie na zabieg u takiego lekarza krecona nie zgodze sie z toba. że jest przesrane i trzeba się ich uczyc razem z nowym wyrazem. inaczej 42 dni mozna sobie przebimbac trudno tak doradzic tym bardziej ze nie byłas tam dłuzej jedni uwazaja ze to miasto ma cos w sobie inni ze strasznie brudne i wogole ta mieszanka narodowosciowa jest nie do zniesienia ale ponoc do wszystkiego mozna sie przywyczaic....zalezy jak ci bedzie szło w tej pracy i gdzie trafisz....ale powim ci ze ejstes odwazna tak calkiem w ciemno jechac no praca to duzo ale tak bez nikogo poziwiam [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli ju┼╝ palec lepiej wygl─ůda, to mo┼╝na przyst─ůpi─ç do wycinania. a ja mam rozmiar B ale i tak twierdzilam ze sa za duze( zawsze mi mowili ze ,,mam czym oddychac,, zenujace..i peszace!!! do: Nic o ┼╝adnym zdj─Öciu szw├│w. Witam A ty zaraz oskarzasz o klamstwo i bujanie. Dzisiaj ja niejednokrotnie patrz─Ö na siebie , jaka jestem teraz, jaka by┼éam przed procesem i zgadzam si─Ö z pra┼éatem w 100%, mo┼╝e nie jest a┼╝ tak ┼║le,ale nie raz sam przychodzi smutek, przemy┼Ťlenia, no i nie raz wyrzuty sumienia, kt├│re czasami bardziej czasami mniej dr─Öcz─ů...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli IgM nadal bedzie ujemne a IgG nie wzrosnie znacz─ůco - wszystko jest OK i o problemie toxo mo┼╝esz zapomnie─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi─Öki gruba,bardzo mnie to ucieszy┼éo, ┼╝e serki s─ů dozwolone
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mialam poecia ze watroba moze takie cos wyrzucac. Pan Adam.Goraco polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam wra┼╝enie ┼╝e w┼éa┼Ťnie dlatego cz─Ö┼Ť─ç ┼Ťrodowiska alergicznie reaguje na m┼éode absolwenti -taka22 latka od razu rzuci si─Ö w oczy panu doktorowi..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Troch─Ö si─Ö boje bo b─Öd─Ö mieszka┼éa w tureckiej rodzinie...( taka wymiana) czy mog┼éyby┼Ťcie cos wi─Öcej napisac o tym miejscu?? [link widoczny dla zalogowanych] A ponadto to je┼Ťli ju┼╝ mia┼éoby pom├│c to tylko na problem zwi─ůzany z powsta┼é─ů ran─ů wa┼éu.
M─Ö┼╝czy┼║ni rosn─ů d┼éu┼╝ej od kobiet, wi─Öc my┼Ťl─Ö, ┼╝e jeszcze mo┼╝esz urosn─ů─ç. ja um├│wi┼éam sie jednak na czwatrek na wizyte The Moody Blues - Nights In White Satin przyty┼éam pare kilo. Juto si─Ö dowiemy po 14..... [link widoczny dla zalogowanych]
ja dopiero od niedawna lubi─Ö swoje kr─Öcone w┼éoski. w┼éa┼Ťnie si─Ö dowiedzia┼éam ┼╝e jusz si─Ö sko┼äczy┼é ale jest jeszcze w warszawie taki sklep to mo┼╝e tam b─Ödzie Witam Ci─Ö - dzi─Ökuje ci za to ┼╝e czytasz to co pisze,.. Moja c├│reczka ma na imi─Ö Nikolka. Dieta south beach ( wytrzyma┼éam 3 tyg, ┼éadnie wysmukli┼éo mi si─Ö cia┼éo, spad┼éam widocznie z wagi, szczeg├│lnie tu┼é├│w, ale te nogi dalej jakby stoj─ů w miejscu, do tego chociaz ktos mysli tak samo jak ja Z punktu widzenia higieny ┼╝ywienia celem g┼éod├│wki jest detoksykacja, poniewa┼╝ oczyszczenie organizmu z toksyn i odpad├│w wzmacnia uk┼éad odporno┼Ťciowy w jego walce z chorobami, sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
Program nie powalał to fakt.
- mo┼╝e to jest tak, ┼╝e dogadzasz sobie w ten spos├│b?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy

Post Žro 3:45, 09 Kwi 2014   Zobacz profil autora
  WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  


Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin