Forum Forum motocykli dwusuwowych Strona Główna

Forum Forum motocykli dwusuwowych Strona Główna -> TUNING

TUNING MECHANICZNY

  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Michal
Administrator



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnievo

TUNING MECHANICZNY    

Macie jakieś pomysły na tuning piszcie... jeśli któregoś z nich nie zamieściłem na stronce to .. można uzupełnić lub cos poprawić... zadawajcie pytania na tema Very Happy t tuningu

Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 0:16, 09 Mar 2006   Zobacz profil autora
ArturSeXi
użytkownik forum



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

   

Ja polecam przerobić gaźnik znaczy wyszlifować i wypolerować fabryczne niedoskonałości i zmniejszyć opór paliwa. Lub odchudzić tłok z ciąć ścianki na 1 mm motor wkręca się na kosmiczne obroty:] miałem zrobione tak w jawce mustang:P hehe nieźle szłaRazz jest jeszcze kilka patentówWink

Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 1:18, 14 Lut 2007   Zobacz profil autora
kociolcyk2
użytkownik forum



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jodłowa

   

takie cos ajk 3 pierścień i wypełniacze na wale tez pewnie wszyscy znają ale od czegos trzeba zacząc Wink

Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 18:52, 21 Lut 2007   Zobacz profil autora
ArturSeXi
użytkownik forum



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisz

   

3 pierścień nie poprawi sytuacji obciązy natomiast tłok zmniejszy max obrotów najlepsze są tłoki 2 pierścieniowe

Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 22:47, 24 Lut 2007   Zobacz profil autora
kociolcyk2
użytkownik forum



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jodłowa

   

zależy w jakim motorku
bo jak do takiej wski włozysz tłok z 3 pierścieniami to uwierz mi ale odczujesz różnice
bo sei sprężanie zwiększy a że w wsk nie jest ono najeiweksze to róznica znaczna bedzie


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 10:22, 25 Lut 2007   Zobacz profil autora
Michal
Administrator



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraśnievo

   

co do 3 pierscienia to bym polemizował... przecierz jak ktoś ma niezuzyty cylinder tłok i pierscionki to ma sprezanie i nei ma sensu zakładac takiego 3 pierścienia ,.... hm chodzi mi o to ze 3 pierscien zwiekszy tarcie:
konsekwencje: większy opór, możliwe szybsze zatarcie silnika i jego szybsze zużywanie.. Z drugiej strony uzyskujemy sprezanie deko wieksze które w niewielkim stopniu MOŻLIWE ze zwiększy moc... ehhh... nie polecam


Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 17:34, 05 Mar 2007   Zobacz profil autora
SEBA1991K
Gość






   

Mam osobiście kawasaki kx 125 z 2000r o mocy ok 45KM,mam założony 1 pierścień na tłoku tak jak większość crossowych 125,gdyby były 2 pierścienie to by było większe tarcie i moc poszła by w dół,co zauważyłem że jest tam cholernie dobrze wywarzony wał z korbowodem,i ma duże kanały ssące ale komore sprężania która oczywiście sie znajduje w komorze korbowej bardzo małą co powoduje odpowiednie sprężanie,i co jeszcze wiem że utrzymanie tego piździka nie jest tanie co pół roku wszystkie nowe łożyskai simmeringi,tarcze,co 20h nowy tłok,co sezon nowy nikasil,co5-6h zmiana oleju w skrzyni biegów,jakaś wymiana wodzika czy zębatki(koszt 1-nej z tych części ok250 zł)mycie filtra i nasączanie go,wymiana simmeringów i kasowanie luzów zawieszenia,4łańcuchy na sezon o zębatkach napędowych niewspominając,klocki hamulcowe idą jak woda,jak ktoś chce sie takie coś kupić to niech sie policzy,ile takie coś kosztuje!to jest włąsnie japoński max tuning 2 suwa z125 wyciągnąć ile technologia pozwoli

Post Śro 1:39, 15 Sie 2007   
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  


Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin